Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
Zwiń
Logo forum
  1. Start
  2. Propozycje
  3. Odrzucone
  4. Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV

Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Odrzucone
12 Posty 7 Uczestników 360 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • KazperK Niedostępny
    KazperK Niedostępny
    Kazper
    napisał ostatnio edytowany przez
    #3

    Dużo lepsza opcja na +

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • RecoverR Niedostępny
      RecoverR Niedostępny
      Recover
      napisał ostatnio edytowany przez
      #4

      Wiadukt miał na celu zmniejszenie liczby kolizji na skrzyżowaniu autostrad. Faktycznie Twoje rondo wygląda znacznie estetyczniej, lecz równie dobrze mogłoby tam nie być nic, bo raczej nie spełniłoby swojej funkcji... No bo nie oszukujmy się, kto by zwalniał przed tym rondem? 😜

      EndrjuE C 2 odpowiedzi Ostatnia odpowiedź
      1
      • EndrjuE Niedostępny
        EndrjuE Niedostępny
        Endrju
        odpowiedział Recover o ostatnio edytowany przez Endrju
        #5

        @Recover Wiadukt też swojej funkcji nie spełniał, bo mało ludzi z niego korzystało. Większość graczy i tak zawsze pojedzie najszybszą drogą.
        Moim zdaniem wiadukt nie przeszkadzał dopóki TIR-y nie musiały pod nim skręcać. Teraz jest po prostu za ciasno, a zostawienie po prostu pustego skrzyżowania też takie meh się wydaje.

        sygnatura-pylife-willow.png

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • C Niedostępny
          C Niedostępny
          Camper
          odpowiedział Recover o ostatnio edytowany przez
          #6

          @Recover
          Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

          RecoverR 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • xerdenX Niedostępny
            xerdenX Niedostępny
            xerden
            odpowiedział Endrju o ostatnio edytowany przez
            #7

            @Endrju taka mape to na pseudola dodaj, nie na pyla
            na nie

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • xAsekX Niedostępny
              xAsekX Niedostępny
              xAsek SAPD
              napisał ostatnio edytowany przez
              #8

              Srednio podobają mi się barierki po bokach blokujące pas awaryjny

              EndrjuE 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • EndrjuE Niedostępny
                EndrjuE Niedostępny
                Endrju
                odpowiedział xAsek o ostatnio edytowany przez Endrju
                #9

                @xAsek One są po to, żeby za bardzo nie ścinać, ale na spokojnie dałoby się je przesunąć.

                Poza tym bardziej chciałem poglądowo to skrzyżowanie zrobić, żeby pokazać jak by to mogło wyglądać. Pierwszy raz edytora używałem. Serwerowy maper na pewno by to lepiej i estetyczniej mógł zrobić.

                sygnatura-pylife-willow.png

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • RecoverR Niedostępny
                  RecoverR Niedostępny
                  Recover
                  odpowiedział Camper o ostatnio edytowany przez
                  #10

                  @Camper napisał w Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV:

                  Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

                  Owszem, jest ich mniej. Ale jednak wydaje mi się, że warto myśleć trochę bardziej przyszłościowo i pozytywnie, zakładając, że za parę miesięcy może być ich już więcej, a wtedy problem z kolizjami powróci. ;v

                  EndrjuE 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • EndrjuE Niedostępny
                    EndrjuE Niedostępny
                    Endrju
                    odpowiedział Recover o ostatnio edytowany przez Endrju
                    #11

                    @Recover Kolizje były, są i będą. Nawet przy tej liczbie graczy, która jest obecnie są miejsca - takie jak most na górce pomiędzy LS i SF - gdzie praktycznie nie da się przejechać nieruszonym.

                    Ta przeróbka to kompromis pomiędzy wygodą, a bezpieczeństwem.
                    -Może nie ochroni przed kolizjami aż tak dobrze jak obecne skrzyżowanie, ale też nie jest źle, ponieważ w zamian za to zapewnia lepszą widoczność poprzez brak wiaduktu.
                    -Ułatwi przejazd i poprawi wizualny aspekt skrzyżowania.

                    sygnatura-pylife-willow.png

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • DitruD Niedostępny
                      DitruD Niedostępny
                      Ditru
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #12

                      Celem wiaduktu jest spowolnienie ruchu pojazdów, a także możliwość bezkolizyjnego pojazdu - to rondo tego nie zapewnia. Odrzucam.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      -1
                      • DitruD Ditru zablokował ten temat dnia
                      • DitruD Ditru przeniósł ten temat z Propozycje dnia

                      • Zaloguj się

                      • Nie masz konta? Zarejestruj się

                      • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                      • Pierwszy post
                        Ostatni post
                      0
                      • Kategorie
                      • Ostatnie
                      • Tagi
                      • Popularne
                      • Użytkownicy
                      • Grupy