Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
Zwiń
Logo forum
  1. Start
  2. Propozycje
  3. Odrzucone
  4. Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV

Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Odrzucone
12 Posty 7 Uczestników 360 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • KazperK Niedostępny
    KazperK Niedostępny
    Kazper
    napisał ostatnio edytowany przez
    #3

    Dużo lepsza opcja na +

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • RecoverR Niedostępny
      RecoverR Niedostępny
      Recover
      napisał ostatnio edytowany przez
      #4

      Wiadukt miał na celu zmniejszenie liczby kolizji na skrzyżowaniu autostrad. Faktycznie Twoje rondo wygląda znacznie estetyczniej, lecz równie dobrze mogłoby tam nie być nic, bo raczej nie spełniłoby swojej funkcji... No bo nie oszukujmy się, kto by zwalniał przed tym rondem? 😜

      EndrjuE C 2 odpowiedzi Ostatnia odpowiedź
      1
      • RecoverR Recover

        Wiadukt miał na celu zmniejszenie liczby kolizji na skrzyżowaniu autostrad. Faktycznie Twoje rondo wygląda znacznie estetyczniej, lecz równie dobrze mogłoby tam nie być nic, bo raczej nie spełniłoby swojej funkcji... No bo nie oszukujmy się, kto by zwalniał przed tym rondem? 😜

        EndrjuE Niedostępny
        EndrjuE Niedostępny
        Endrju
        napisał ostatnio edytowany przez Endrju
        #5

        @Recover Wiadukt też swojej funkcji nie spełniał, bo mało ludzi z niego korzystało. Większość graczy i tak zawsze pojedzie najszybszą drogą.
        Moim zdaniem wiadukt nie przeszkadzał dopóki TIR-y nie musiały pod nim skręcać. Teraz jest po prostu za ciasno, a zostawienie po prostu pustego skrzyżowania też takie meh się wydaje.

        sygnatura-pylife-willow.png

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • RecoverR Recover

          Wiadukt miał na celu zmniejszenie liczby kolizji na skrzyżowaniu autostrad. Faktycznie Twoje rondo wygląda znacznie estetyczniej, lecz równie dobrze mogłoby tam nie być nic, bo raczej nie spełniłoby swojej funkcji... No bo nie oszukujmy się, kto by zwalniał przed tym rondem? 😜

          C Niedostępny
          C Niedostępny
          Camper
          napisał ostatnio edytowany przez
          #6

          @Recover
          Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

          RecoverR 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • EndrjuE Endrju

            Witam,

            Odkąd dodano nową pracę na ciężarówkach, zauważyłem, że dość ciężko jest złamać się ciężarówką właśnie w tym miejscu. Poza tym moim zdaniem ten wiadukt do najpiękniejszych nie należy, no i poza tym spora część graczy po prostu go omija jadąc dołem.

            text alternatywny
            No więc usiadłem do edytora i mam propozycję przeróbki tegoż skrzyżowania.

            text alternatywny
            Uważam, że wygląda całkiem estetycznie, a i aspekty użytkowe są ciekawe.
            Brak wiaduktu sprawia, że na skrzyżowaniu jest dużo więcej miejsca na manewry ciężarówką z naczepą, a także w przypadku gdy jakiś gracz uprze się, żeby jechać na czołówkę mamy więcej miejsca, żeby go wyminąć.

            text alternatywny
            Dedykowane pasy do skręcania i jazdy prosto powinny utrudnić kolizje.

            text alternatywny
            Kwiaty uniemożliwiają wylecenie samochodem w powietrze. Do tego estetycznie wyglądają.

            text alternatywny
            Przyznaję, że te pachołki troszeczkę kłują w oczy, ale za to sprawiają, że
            niezależnie od pojazdu jakim jedziemy, kolizja nie wyrzuci nas w powietrze. Nie zablokujemy się też na środku "ronda".

            text alternatywny
            Pasy skrętu praktycznie nie wystają ponad jednie. Przetestowałem to na niskich pojazdach takich jak Turismo i nie wyrzucają pojazdu w powietrze. Nawet nie czuć że się przez nie przejeżdża.

            text alternatywny
            Jako dodatek zdjęcie w nocy.

            xerdenX Niedostępny
            xerdenX Niedostępny
            xerden
            napisał ostatnio edytowany przez
            #7

            @Endrju taka mape to na pseudola dodaj, nie na pyla
            na nie

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • xAsekX Niedostępny
              xAsekX Niedostępny
              xAsek
              SAPD
              napisał ostatnio edytowany przez
              #8

              Srednio podobają mi się barierki po bokach blokujące pas awaryjny

              EndrjuE 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • xAsekX xAsek

                Srednio podobają mi się barierki po bokach blokujące pas awaryjny

                EndrjuE Niedostępny
                EndrjuE Niedostępny
                Endrju
                napisał ostatnio edytowany przez Endrju
                #9

                @xAsek One są po to, żeby za bardzo nie ścinać, ale na spokojnie dałoby się je przesunąć.

                Poza tym bardziej chciałem poglądowo to skrzyżowanie zrobić, żeby pokazać jak by to mogło wyglądać. Pierwszy raz edytora używałem. Serwerowy maper na pewno by to lepiej i estetyczniej mógł zrobić.

                sygnatura-pylife-willow.png

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • C Camper

                  @Recover
                  Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

                  RecoverR Niedostępny
                  RecoverR Niedostępny
                  Recover
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #10

                  @Camper napisał w Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV:

                  Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

                  Owszem, jest ich mniej. Ale jednak wydaje mi się, że warto myśleć trochę bardziej przyszłościowo i pozytywnie, zakładając, że za parę miesięcy może być ich już więcej, a wtedy problem z kolizjami powróci. ;v

                  EndrjuE 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • RecoverR Recover

                    @Camper napisał w Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV:

                    Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

                    Owszem, jest ich mniej. Ale jednak wydaje mi się, że warto myśleć trochę bardziej przyszłościowo i pozytywnie, zakładając, że za parę miesięcy może być ich już więcej, a wtedy problem z kolizjami powróci. ;v

                    EndrjuE Niedostępny
                    EndrjuE Niedostępny
                    Endrju
                    napisał ostatnio edytowany przez Endrju
                    #11

                    @Recover Kolizje były, są i będą. Nawet przy tej liczbie graczy, która jest obecnie są miejsca - takie jak most na górce pomiędzy LS i SF - gdzie praktycznie nie da się przejechać nieruszonym.

                    Ta przeróbka to kompromis pomiędzy wygodą, a bezpieczeństwem.
                    -Może nie ochroni przed kolizjami aż tak dobrze jak obecne skrzyżowanie, ale też nie jest źle, ponieważ w zamian za to zapewnia lepszą widoczność poprzez brak wiaduktu.
                    -Ułatwi przejazd i poprawi wizualny aspekt skrzyżowania.

                    sygnatura-pylife-willow.png

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • DitruD Niedostępny
                      DitruD Niedostępny
                      Ditru
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #12

                      Celem wiaduktu jest spowolnienie ruchu pojazdów, a także możliwość bezkolizyjnego pojazdu - to rondo tego nie zapewnia. Odrzucam.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      -1
                      • DitruD Ditru zablokował ten temat dnia
                      • DitruD Ditru przeniósł ten temat z Propozycje dnia
                      Odpowiedz
                      • Odpowiedz, zakładając nowy temat
                      Zaloguj się, aby odpowiedzieć
                      • Najpierw najstarsze
                      • Najpierw najnowsze
                      • Najwięcej głosów


                      • Zaloguj się

                      • Nie masz konta? Zarejestruj się

                      • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                      • Pierwszy post
                        Ostatni post
                      0
                      • Kategorie
                      • Ostatnie
                      • Tagi
                      • Popularne
                      • Użytkownicy
                      • Grupy