Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
Zwiń
Logo forum
  1. Start
  2. Propozycje
  3. Odrzucone
  4. Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV

Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Odrzucone
12 Posty 7 Uczestników 360 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • EndrjuE Niedostępny
    EndrjuE Niedostępny
    Endrju
    napisał ostatnio edytowany przez
    #1

    Witam,

    Odkąd dodano nową pracę na ciężarówkach, zauważyłem, że dość ciężko jest złamać się ciężarówką właśnie w tym miejscu. Poza tym moim zdaniem ten wiadukt do najpiękniejszych nie należy, no i poza tym spora część graczy po prostu go omija jadąc dołem.

    text alternatywny
    No więc usiadłem do edytora i mam propozycję przeróbki tegoż skrzyżowania.

    text alternatywny
    Uważam, że wygląda całkiem estetycznie, a i aspekty użytkowe są ciekawe.
    Brak wiaduktu sprawia, że na skrzyżowaniu jest dużo więcej miejsca na manewry ciężarówką z naczepą, a także w przypadku gdy jakiś gracz uprze się, żeby jechać na czołówkę mamy więcej miejsca, żeby go wyminąć.

    text alternatywny
    Dedykowane pasy do skręcania i jazdy prosto powinny utrudnić kolizje.

    text alternatywny
    Kwiaty uniemożliwiają wylecenie samochodem w powietrze. Do tego estetycznie wyglądają.

    text alternatywny
    Przyznaję, że te pachołki troszeczkę kłują w oczy, ale za to sprawiają, że
    niezależnie od pojazdu jakim jedziemy, kolizja nie wyrzuci nas w powietrze. Nie zablokujemy się też na środku "ronda".

    text alternatywny
    Pasy skrętu praktycznie nie wystają ponad jednie. Przetestowałem to na niskich pojazdach takich jak Turismo i nie wyrzucają pojazdu w powietrze. Nawet nie czuć że się przez nie przejeżdża.

    text alternatywny
    Jako dodatek zdjęcie w nocy.

    sygnatura-pylife-willow.png

    xerdenX 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    16
    • C Niedostępny
      C Niedostępny
      Camper
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2

      Na +

      Bardzo ładna przeróbka skrzyżowania które aktualnie zamiast przypominać rondo przypomina minecraft.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • KazperK Niedostępny
        KazperK Niedostępny
        Kazper
        napisał ostatnio edytowany przez
        #3

        Dużo lepsza opcja na +

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • RecoverR Niedostępny
          RecoverR Niedostępny
          Recover
          napisał ostatnio edytowany przez
          #4

          Wiadukt miał na celu zmniejszenie liczby kolizji na skrzyżowaniu autostrad. Faktycznie Twoje rondo wygląda znacznie estetyczniej, lecz równie dobrze mogłoby tam nie być nic, bo raczej nie spełniłoby swojej funkcji... No bo nie oszukujmy się, kto by zwalniał przed tym rondem? 😜

          EndrjuE C 2 odpowiedzi Ostatnia odpowiedź
          1
          • EndrjuE Niedostępny
            EndrjuE Niedostępny
            Endrju
            odpowiedział Recover o ostatnio edytowany przez Endrju
            #5

            @Recover Wiadukt też swojej funkcji nie spełniał, bo mało ludzi z niego korzystało. Większość graczy i tak zawsze pojedzie najszybszą drogą.
            Moim zdaniem wiadukt nie przeszkadzał dopóki TIR-y nie musiały pod nim skręcać. Teraz jest po prostu za ciasno, a zostawienie po prostu pustego skrzyżowania też takie meh się wydaje.

            sygnatura-pylife-willow.png

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • C Niedostępny
              C Niedostępny
              Camper
              odpowiedział Recover o ostatnio edytowany przez
              #6

              @Recover
              Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

              RecoverR 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • xerdenX Niedostępny
                xerdenX Niedostępny
                xerden
                odpowiedział Endrju o ostatnio edytowany przez
                #7

                @Endrju taka mape to na pseudola dodaj, nie na pyla
                na nie

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • xAsekX Niedostępny
                  xAsekX Niedostępny
                  xAsek SAPD
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #8

                  Srednio podobają mi się barierki po bokach blokujące pas awaryjny

                  EndrjuE 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • EndrjuE Niedostępny
                    EndrjuE Niedostępny
                    Endrju
                    odpowiedział xAsek o ostatnio edytowany przez Endrju
                    #9

                    @xAsek One są po to, żeby za bardzo nie ścinać, ale na spokojnie dałoby się je przesunąć.

                    Poza tym bardziej chciałem poglądowo to skrzyżowanie zrobić, żeby pokazać jak by to mogło wyglądać. Pierwszy raz edytora używałem. Serwerowy maper na pewno by to lepiej i estetyczniej mógł zrobić.

                    sygnatura-pylife-willow.png

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • RecoverR Niedostępny
                      RecoverR Niedostępny
                      Recover
                      odpowiedział Camper o ostatnio edytowany przez
                      #10

                      @Camper napisał w Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV:

                      Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.

                      Owszem, jest ich mniej. Ale jednak wydaje mi się, że warto myśleć trochę bardziej przyszłościowo i pozytywnie, zakładając, że za parę miesięcy może być ich już więcej, a wtedy problem z kolizjami powróci. ;v

                      EndrjuE 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      0
                      • EndrjuE Niedostępny
                        EndrjuE Niedostępny
                        Endrju
                        odpowiedział Recover o ostatnio edytowany przez Endrju
                        #11

                        @Recover Kolizje były, są i będą. Nawet przy tej liczbie graczy, która jest obecnie są miejsca - takie jak most na górce pomiędzy LS i SF - gdzie praktycznie nie da się przejechać nieruszonym.

                        Ta przeróbka to kompromis pomiędzy wygodą, a bezpieczeństwem.
                        -Może nie ochroni przed kolizjami aż tak dobrze jak obecne skrzyżowanie, ale też nie jest źle, ponieważ w zamian za to zapewnia lepszą widoczność poprzez brak wiaduktu.
                        -Ułatwi przejazd i poprawi wizualny aspekt skrzyżowania.

                        sygnatura-pylife-willow.png

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        0
                        • DitruD Niedostępny
                          DitruD Niedostępny
                          Ditru
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #12

                          Celem wiaduktu jest spowolnienie ruchu pojazdów, a także możliwość bezkolizyjnego pojazdu - to rondo tego nie zapewnia. Odrzucam.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          -1
                          • DitruD Ditru zablokował ten temat dnia
                          • DitruD Ditru przeniósł ten temat z Propozycje dnia

                          • Zaloguj się

                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                          • Pierwszy post
                            Ostatni post
                          0
                          • Kategorie
                          • Ostatnie
                          • Tagi
                          • Popularne
                          • Użytkownicy
                          • Grupy