Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV
-
Witam,
Odkąd dodano nową pracę na ciężarówkach, zauważyłem, że dość ciężko jest złamać się ciężarówką właśnie w tym miejscu. Poza tym moim zdaniem ten wiadukt do najpiękniejszych nie należy, no i poza tym spora część graczy po prostu go omija jadąc dołem.
No więc usiadłem do edytora i mam propozycję przeróbki tegoż skrzyżowania.
Uważam, że wygląda całkiem estetycznie, a i aspekty użytkowe są ciekawe.
Brak wiaduktu sprawia, że na skrzyżowaniu jest dużo więcej miejsca na manewry ciężarówką z naczepą, a także w przypadku gdy jakiś gracz uprze się, żeby jechać na czołówkę mamy więcej miejsca, żeby go wyminąć.
Dedykowane pasy do skręcania i jazdy prosto powinny utrudnić kolizje.
Kwiaty uniemożliwiają wylecenie samochodem w powietrze. Do tego estetycznie wyglądają.
Przyznaję, że te pachołki troszeczkę kłują w oczy, ale za to sprawiają, że
niezależnie od pojazdu jakim jedziemy, kolizja nie wyrzuci nas w powietrze. Nie zablokujemy się też na środku "ronda".
Pasy skrętu praktycznie nie wystają ponad jednie. Przetestowałem to na niskich pojazdach takich jak Turismo i nie wyrzucają pojazdu w powietrze. Nawet nie czuć że się przez nie przejeżdża.
Jako dodatek zdjęcie w nocy. -
Na +
Bardzo ładna przeróbka skrzyżowania które aktualnie zamiast przypominać rondo przypomina minecraft.
-
Dużo lepsza opcja na +
-
Wiadukt miał na celu zmniejszenie liczby kolizji na skrzyżowaniu autostrad. Faktycznie Twoje rondo wygląda znacznie estetyczniej, lecz równie dobrze mogłoby tam nie być nic, bo raczej nie spełniłoby swojej funkcji... No bo nie oszukujmy się, kto by zwalniał przed tym rondem?
-
@Recover Wiadukt też swojej funkcji nie spełniał, bo mało ludzi z niego korzystało. Większość graczy i tak zawsze pojedzie najszybszą drogą.
Moim zdaniem wiadukt nie przeszkadzał dopóki TIR-y nie musiały pod nim skręcać. Teraz jest po prostu za ciasno, a zostawienie po prostu pustego skrzyżowania też takie meh się wydaje. -
@Recover
Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy. -
@Endrju taka mape to na pseudola dodaj, nie na pyla
na nie -
Srednio podobają mi się barierki po bokach blokujące pas awaryjny
-
@xAsek One są po to, żeby za bardzo nie ścinać, ale na spokojnie dałoby się je przesunąć.
Poza tym bardziej chciałem poglądowo to skrzyżowanie zrobić, żeby pokazać jak by to mogło wyglądać. Pierwszy raz edytora używałem. Serwerowy maper na pewno by to lepiej i estetyczniej mógł zrobić.
-
@Camper napisał w Modernizacja skrzyżowania na wjeździe do LV:
Kolizje były na pylu v1 ale porównaj liczbę graczy.
Owszem, jest ich mniej. Ale jednak wydaje mi się, że warto myśleć trochę bardziej przyszłościowo i pozytywnie, zakładając, że za parę miesięcy może być ich już więcej, a wtedy problem z kolizjami powróci. ;v
-
@Recover Kolizje były, są i będą. Nawet przy tej liczbie graczy, która jest obecnie są miejsca - takie jak most na górce pomiędzy LS i SF - gdzie praktycznie nie da się przejechać nieruszonym.
Ta przeróbka to kompromis pomiędzy wygodą, a bezpieczeństwem.
-Może nie ochroni przed kolizjami aż tak dobrze jak obecne skrzyżowanie, ale też nie jest źle, ponieważ w zamian za to zapewnia lepszą widoczność poprzez brak wiaduktu.
-Ułatwi przejazd i poprawi wizualny aspekt skrzyżowania. -
Celem wiaduktu jest spowolnienie ruchu pojazdów, a także możliwość bezkolizyjnego pojazdu - to rondo tego nie zapewnia. Odrzucam.
-
-