Witam.
Cena wymiany silnika i cofnięcia przebiegu do 0 wynosi 211200.00 EUR w ZR-350, dla porównania w autach dużo droższych lub o podobnej cenie kosztuje w przedziale 60-80k. Proszę o zmianę do rozsądnej wartości.
Witam.
Cena wymiany silnika i cofnięcia przebiegu do 0 wynosi 211200.00 EUR w ZR-350, dla porównania w autach dużo droższych lub o podobnej cenie kosztuje w przedziale 60-80k. Proszę o zmianę do rozsądnej wartości.
Mój pierwszy post tutaj
@Mr_Rambos Otrzymałem pozwolenie na rozpatrzenie apelacji.
Byłem przy tym i widziałem, jak również słyszałem na Discordzie, że zarząd SMSA będąc na miejscu upomniał Ciebie, żebyś więcej nie zbierał walizek w trakcie służby. Jest to o tyle istotne, że wg moich informacji Louis uznał, że zarząd SMSA nie podjął wg niego żadnych działań mających na celu ukaranie Ciebie we frakcji. Wszelkie okoliczności od walizki do bana wskazują jednak na inny motyw działania.
Ban został nadany niesłusznie, dlatego zdejmuję karę. Apelacja rozpatrzona, zamykam.
jooooooooo
Podpinam temat i lecimy dalej
Jak wyżej, dotyczy to na pewno Merita i Nebuli, nie wiem jak w innych pojazdach, dajcie znać czy macie podobnie i proszę RCON o działania w tym temacie.
@Gracush to nie moderacji czy administracji jest za mało, tylko propozycji jest za dużo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
TL;DR - jest źle, może być lepiej
Całkiem poważnie to praca taksówkarza generuje sporą część ruchu na serwerze, ale gramy na Play Your Life v2, a nie na jakimś Grind Your Life.
Pomińmy kwestie zarobków, długich kolumn aut jadących do klienta i do celu, inflacji i innych tematów. Co w sytuacji, kiedy powstaną frakcje, a ich liderzy będą prowadzić pierwsze akademie, gdzie wymaga się od aplikantów przede wszystkim przestrzegania KRD? Ze szczególną uwagą na jazdę pod prąd i taran, bo raczej z prędkością zawsze bywało różnie. Patrząc na obecne destruction derby, w którym również czasem uczestniczę, absurdalnie będzie wyglądało wyciąganie konsekwencji od członka akademii danej frakcji za jeden taran czy jedno przejechanie kawałka drogi pod prąd, podczas gdy nawet mi się zdarzyło niejednokrotnie kogoś staranować, napisać sory, czasem też zapłacić za szkody i jechać dalej, bo taki jest obecnie klimat na taksówkach.
O jeździe pod prąd nie wspominając, bo non stop widzę te same nicki osób, które jadąc pod prąd mnie staranowali i pisali tylko "do loda", a w następnych dniach dalej słodko popylają taksówkami. Tu pojawia się jeszcze inny problem nagrywania graczy, od których można ewentualnie wyciągnąć hajsiwo pod groźbą przekazania materiału dowodowego dalej w postaci nagrania, ale o tym może kiedyś założę oddzielny wątek w dziale. Krótko mówiąc, nie przypominam sobie na OG Pylife, żebyśmy tak często i gęsto jak teraz to się dzieje egzekwowali kary w trakcie gry za wykroczenia na drogach na podstawie wysłanych nagrań do administracji w grze, gdyż nierzadko nagrania takie były wyrwane z kontekstu.
Najwięcej wykroczeń wynika właśnie z pracy na taksówkach, więc dobrze byłoby brzydko mówiąc "przesiedlić" graczy poprzez np. zapewnienie podobnie progresywnych jak na taxi zarobków w innych pracach, które już są albo będą się pojawiać w najbliższej przyszłości, np. kuriera, N2, L2, H2 itp. Byłoby to nawet bardziej realistyczne, że wraz z większym doświadczeniem w lataniu czy nurkowaniu wzrastają nam zarobki. Oczywiście we wszystkim musi być rozsądek, jednak z jakiegoś powodu spora część graczy wybiera taxi, gdzie nie ma żadnego rozsądku ¯_(ツ)_/¯
@NiePozdrawiam Ewentualnie można przeprowadzać rotacje podobnie jak w fabryce, salonach itp.
Gracze opisują, że podobny problem dotyczy pojazdu Boxville.
Popieram, nie rozumiałem wówczas decyzji o usunięciu parkingu pod urzędem LS na v1.
Odczekasz karę. Zamykam apelację.
To akurat nie jest głupia propozycja, wychodząca poza wyznaczony wiele lat temu schemat. Naprawdę merat jesteś koks
no cześć
wielu ludzi mnie pyta w grze czy ja to jestem ja czy nie, to ja odpowiadam że tak, to znaczy ja jestem ten sam co kiedyś byłem tam
no i tu film na dowód
serwus
Ogólnie są tu aż cztery propozycje w jednym wątku:
Z rzeczy do zrobienia na teraz widzę głównie poprawę zarobków, bo faktycznie praca pod tym względem nie powala. Ponieważ zakazuje się pisania wątków, które zawierają więcej niż jedną propozycję to proponuję skupić uwagę na tym jednym punkcie. Z całym szacunkiem, ale przy trzech stronach zaakceptowanych, lecz nadal niezrealizowanych propozycji, kolejne propozycje do pracy musiałyby być bardziej szczegółowo opisane, by mogły mieć większą siłę przebicia.
@Xamowski Proszę, abyś następnym razem nie odwalał w ten czy inny sposób. Odwieszam prawko i zamykam apelację.
Co prawda nie pracowałem jako kurier, ale patrząc po popularności propozycji uważam, że temat nowego poziomu pracy kuriera powinien być szerzej przedyskutowany w ekipie. Kurier i taxi są w mojej ocenie najpopularniejszymi pracami, utrzymującymi ruch na serwerze.
§2
Tematy po upływie 5 dni będą przenoszone do archiwum.
Najlepiej w takiej sytuacji wpisać do serwerowego handlingu wartości vmax, które będą sytuować Cabbie jako kompromis między Premierem a Sultanem, najczęściej używanymi pojazdami na taxi. Powrót do starego handlingu, tj. przed zmianami to powrót do niedziałających poprawnie mk.
Kupiłem od gracza perenniala id 1997, bo 1997 to jest mój rocznik.