BALANS PRAC I ZWIĘKSZENIE ZAROBKÓW!
-
Witam, przychodzę z propozycją zbalansowania i zboostowania prac. Mianowicie chodzi o to, żeby wiele prac miało podobne atrakcyjne zarobki, niestety mam wrażenie że cały serwer w ostatnim czasie opiera sie głównie na pracach taksówki, cieżarowek(z których została usunieta premia która dla mnie sprawia że odechciewa sie jeździć), nawet już rzadko widuje sie aby ktoś np. latał na L2 czy H2.
Prace powinny być zbliżone do siebie zarobkowo aby były atrakcyjne w porównaniu do chociażby taksówki.
Smutno sie troche patrzy na to że tylko po serwerze jeżdzą taxi i troche tirów, zbalansowanie prac sprawiłoby że serwer byłby bardziej różnorodny, bardziej żywy a nie tzw. tryhardowanie na taxi. Nudne i czesto irytujące sie to robi. Mam nadzieje że moja sugestia zostanie rozpatrzona pozytywnie, powiem tak grałem na V1 i zależy mi na pylifie V2, jest fajny czuć nostalgie i jest bardzo bardzo miło, ale serwer potrzebuje pewnych zmian w stosunku do prac.Dziekuje za poświęcony czas, jeszcze raz liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej propozycji.
-
Siemanko chciałbym swoją opinie wyrazić poniewaz zainteresował mnie ten temat bo ostatnio nawet pisalem o lvl 3 kurierze zeby cos szlo w strone rozwijającą się .
Kutry・ 6k/h
Cysterny・4.5k-5k/h
Holowanie aut・2k/h (praca głownie wbijająca repke dlatego mniej)
Autobusy・ 3k/h
StreetView・2.9k/h
Rafineria・ 3.8k/h
Sweepery・ 1.9k/h
Śmieciarki・3.4k/h
H1 (Sparrow-wykonywanie zdjęć)・4.1k/h
H2 (Śledzenie)・8k/h
L1 (Dodo-wykonywanie zdjęć)・4.2k/h
L2 (Opryski)・ 8.4k/h
Nurek 1 (N1)・3.8k/h
Nurek 2 (N2)・7k/h
Pizaaboy・2.3k/h
Fotograf・2.1k/h
Dron ・8.8k/h
Taxo 1lvl 3.3k-3.5k/h 2lvl 5.4k-6k/h 3lvl 7.7k-8.8k/h 4lvl 10k-12k/h
Cergowo 6k/h
Kurier lvl 1 4.5k lvl 2 8.3k/h (i jezeli zostanie wprowadzony 3lvl) 3lvl 10-12k/h
Tiry 5k-7k/h (ale wymagania np 350paczek na kurierze jak mialo byc wprowadzone) (oraz zarobki zależne od kursów itp)Oczywiście wszystko może być inne ale według mnie l1/l2 h1/h2 powinno troszkę mniej zarabiać niż taxo/kurier ponieważ tam nie potrzeba tak dużego wkładu własnego.A prace takie jak cysterny kutry badz rybak powinny zasługiwać na o wiele wiecej poniewaz na v1 kutry i cysterny byly dosyc oblegane.
-
@Fuksi za duze te zarobki
-
@ccjq to wszystko zostalo napisane przezemnie jak wedlug mnie wygladac ale kazdy ma inne zdanie
-
@Fuksi
Chciałbym jeszcze zobaczyć jak do tych zarobków ustosunkowałbyś cenę najpopularniejszych pojazdów na serwerze. -
@Gromaden napisał w BALANS PRAC I ZWIĘKSZENIE ZAROBKÓW!:
@Fuksi
Chciałbym jeszcze zobaczyć jak do tych zarobków ustosunkowałbyś cenę najpopularniejszych pojazdów na serwerze.moze i troszke przesadzilem w niektorych pracahc ale poprzez cos takiego bardziej zostana docenione niz tylko zapomniane
-
@Fuksi itak jakby byly te "twoje" zarobki to kazdy by pracowal tylko na 5-6 pracach, czyli na l2 h2 n2 taxo kurier dron, czyli praktycznie tak samo jak jest teraz, reszta prac itak by stało puste
podsumowując nic by sie nie zmieniło tylko zarobki by były jeszcze większe xd -
@ccjq napisał w BALANS PRAC I ZWIĘKSZENIE ZAROBKÓW!:
@Fuksi itak jakby byly te "twoje" zarobki to kazdy by pracowal tylko na 5-6 pracach, czyli na l2 h2 n2 taxo kurier dron, czyli praktycznie tak samo jak jest teraz, reszta prac itak by stało puste
podsumowując nic by sie nie zmieniło tylko zarobki by były jeszcze większe xdalbo zamiast zmiany zarobkow mogli dodac wiecej lvl tych prac tez spoko opcja
-
Co do taxi to proponuje aby premia na taxi polegała na uszkodzeniach całego pojazdu, nie jeżdze na taxi ale z tego co sie orentuje to przy naprawionym silniku jest premia.
Proponuje aby premia na taxi była zależna od uszkodzeń całego auta, karoserii, dzwi, lamp, zderzaków, silnika itp. To sprawiłoby że gracze jeździli by ostrożniej, a nie latali po drogach jak wariaci, nie raz miałem tak że taskówkarz uderzył mi tira z boku i zlecenie straciłem, chodzi też o ogólne zniechecenie do brawurowej jazdy i zachecenie do ostrożniejszej jazdy w postaci premii.Natomiast na tirach nie powinno być tak że uszkodzenie towaru sprawia że zlecenie sie usuwa, może tak być ale powinien być pasek uszkodzeń i jeśli uderzy sie to wypłata za kurs spada w zależności od uszkodzeń, wieksze uszkodzenia, mniejsza wypłata. Nie raz głównie w SF w dokach zachaczyłem naczepą w brame wjazdową, która jest bardzo wąska i trudno tam wykrecić, straciłem kurs tuż na samym jego końcu, bardzo to irytuje i nawet chwilami zniechęca do grania.
-
@LOLEK-XD Premia jest zależna od całości uszkodzeń auta, nie tylko od silnika.
-
@gtkvba chyba nie bardzo, ja jak naprawie silnik to mam full premii
-
Całkowite zrównoważenie zarobków na każdej z prac - a to wynika z propozycji - jest pomysłem nie do przyjęcia. Zarobki na pracach ustalane były zgodnie z wymaganiami, które gracz musi spełnić do podjęcia pracy. W moim odczuciu na ten moment nie ma potrzeby na ponowne bilansowanie zarobków między pracami
-
-