Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
Zwiń
Logo forum
  1. Start
  2. Propozycje
  3. Zaakceptowane
  4. Zrealizowane
  5. Propozycja zmiany odległości między punktami na L2 (Opryskiwanie) na serwerze Pylife w celu poprawy wydajności i komfortu rozgrywki

Propozycja zmiany odległości między punktami na L2 (Opryskiwanie) na serwerze Pylife w celu poprawy wydajności i komfortu rozgrywki

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Zrealizowane
9 Posty 8 Uczestników 382 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • SapoS Niedostępny
    SapoS Niedostępny
    Sapo
    napisał ostatnio edytowany przez
    #1

    Szanowni Państwo,

    Chciałbym zgłosić propozycję dotyczącą zmiany odległości między punktami w pracy L2 na serwerze Pylife w celu poprawy wydajności i komfortu rozgrywki. Obecnie punkty respawują się na całej mapie, co może powodować znaczne odległości, nawet ponad 7 000 metrów, co może wpływać na wydajność graczy o słabszych komputerach oraz generować problemy z renderowaniem elementów takich jak drzewa, budynki czy anteny.

    Moją propozycją jest ograniczenie maksymalnej odległości, na jaką punkty mogą się respawnować, do 2 000 metrów od gracza. Takie zmniejszenie zakresu odległości pozwoliłoby uniknąć tych problemów i potencjalnie poprawić wydajność moderatorów oraz graczy, co mogłoby przyczynić się do lepszej jakości rozgrywki na serwerze.

    Dodatkowo, proponuję zwiększenie ilości punktów na mapie, aby uniknąć zatłoczenia, gdy kilka maszyn wykonuje oprysk w jednym miejscu. Większa liczba punktów może przyczynić się do lepszego rozproszenia graczy po mapie oraz zwiększyć atrakcyjność rozgrywki.

    Wierzę, że zaproponowane zmiany mogą przynieść korzyści zarówno dla graczy, jak i dla administracji serwera Pylife. Zachęcam do dyskusji na ten temat w komentarzach, a także do wyrażania opinii poprzez polubienia lub dodawanie reakcji, aby Administracja mogła zobaczyć, że ten temat jest warty uwagi.

    Dziękuję za uwagę i możliwość wyrażenia swojego zdania na temat potencjalnych zmian na serwerze Pylife.

    JeffenJ 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    20
    • JeffenJ Niedostępny
      JeffenJ Niedostępny
      Jeffen
      odpowiedział Sapo o ostatnio edytowany przez Jeffen
      #2

      @Sapo-cvt
      Jak najbardziej na tak jeśli chodzi o zmniejszenie odległości z pkt. do pkt. oraz zwiększenia ich ilości jednakże musiałyby być jednocześnie znerfione delikatnie zarobki za każde kółko - przy 10e/kolko byłoby to zbyt op jak teraz jesteś w stanie wyciągnąć 3-5k/h.

      Mimo wszystko sam komfort pracy na l2 znacznie by wzrósł.


      https://panel.pylife-rpg.pl/gracz/?id=789

      SapoS D 2 odpowiedzi Ostatnia odpowiedź
      1
      • SapoS Niedostępny
        SapoS Niedostępny
        Sapo
        odpowiedział Jeffen o ostatnio edytowany przez
        #3

        @Jeffen Coś za coś

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • ccjq.C Niedostępny
          ccjq.C Niedostępny
          ccjq.
          napisał ostatnio edytowany przez
          #4

          jestem na mocne tak

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • klezK Niedostępny
            klezK Niedostępny
            klez
            napisał ostatnio edytowany przez
            #5

            -1

            Argumentuję to moimi wrażeniami z latania na L2. Jest tak samo jak było, a nawet bym powiedział, że ciut lepiej niż na PYLife V1.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            -7
            • D Niedostępny
              D Niedostępny
              Dariusz
              odpowiedział Jeffen o ostatnio edytowany przez
              #6

              @Jeffen w jaki sposób 5k? nawet przy reconnectach na farmie nie ma szans tyle zarobić, gdzie na pylu v1 5k+ osiągało się za każdą godziną

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • Blackyyy*B Niedostępny
                Blackyyy*B Niedostępny
                Blackyyy*
                napisał ostatnio edytowany przez
                #7

                Jestem na tak.
                Na V1 było po 5e za kółko lecz punkty były praktycznie "obok" siebie i jeśli się nie mylę to ilość oprysku wolniej schodziła.
                Za kółko co prawda było mniej ale bardziej komfortowo się latało 🙂

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                2
                • H Niedostępny
                  H Niedostępny
                  H0tKinsS
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #8

                  Jestem na tak.

                  Na v1 punkty obok siebie zapewniały komfort i wydajność graczy ze słabszymi maszynami

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • divadsnD Niedostępny
                    divadsnD Niedostępny
                    divadsn
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #9

                    @divadsn napisał w Aktualizacje:

                    Wprowadzono poprawki algorytmu przydzielającego punkty na pracach: L1, H1 oraz L2 ( Opryski lotnicze ). Autor poprawki: @divadsn
                    System od tej pory nie będzie już przydzielał punktów, które są bardzo daleko od garcza - będzie natomiast dobierał priorytetowo cele, które znajdują się niedaleko niego.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    1
                    • divadsnD divadsn zablokował ten temat dnia
                    • divadsnD divadsn przeniósł ten temat z Propozycje dnia
                    • DitruD Ditru przeniósł ten temat z Archiwum propozycji dnia

                    • Zaloguj się

                    • Nie masz konta? Zarejestruj się

                    • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                    • Pierwszy post
                      Ostatni post
                    0
                    • Kategorie
                    • Ostatnie
                    • Tagi
                    • Popularne
                    • Użytkownicy
                    • Grupy