Propozycja zmian w fabule
-
W związku z fabułą halloweenową wielu graczy miało pretensje o to w jaki sposób event przebiegł. Moje propozycje:
1.
Problem Przez to, że ludzie próbują przejść event jak najszybciej po nagrode to nie skupiają się na dialogach, postaciach itp. które były wyjątkowe. Na dodatek unikatowe pojazdy mogą mieć negatywny wpływ na gospodarkę.
Rozwiązanie: Zamiast unikatowych pojazdów za przejście fabuły zrobić możliwość przechodzenia fabuły X razy i osoby, które osiągnełyby najlepsze czasy dostałyby nagrody.
Zalety rozwiązania: Zachęciłoby to graczy do skupienia się na wydarzeniu, mogliby poznać każdy aspekt fabuły i możliwości. Na dodatek chęć rywalizacji i nagród wspierałby wydarzenie.
2.
Problem: Aby pozyskać nowych graczy wydarzeniami musimy im pomagać w wydarzeniu. Na serwerze spotkałem kilka osób które odpuszczały fabułę ponieważ nie rozumiały gdzie znaleźć kolejny punkt fabuły.
Rozwiązanie: Możliwość uzyskania wskazówki za pomocą komendy. Jednak, żeby nie było za łatwo można by było użyć wskazówek np. tylko 3 razy albo za jakąś cene.
Zalety rozwiązania: Gracze, którzy nie czują się zbytnio w zagadkach mieliby łatwiejszą możliwość przejścia wydarzenia.
3.
Problem: Wielu graczy miało problem z tym że nie widziało tekstur do danej części fabuły, np. nie widzieli NPC albo "babek z piasku" i musieli wykonywać reconnect.
Rozwiązanie: Nie wiem w jaki sposób skrypty do fabuły są pisane, jednak czy nie prościej byłoby zrobić aby wszystkie tekstury były zawsze widoczne dla graczy ale interakcja byłaby możliwa dopiero po zdobyciu danej ilości procentów w fabule? -
Jeśli chodzi o punkt 1 to myślę, że raczej możemy to potraktować jako radę na przyszłość, ponieważ pojazdy zostały już rozdane graczom.
-
Daj spokój Damianek to ich pierwszy taki quest. I tak wyszło super cieszmy się że wg był jakiś event. Następnym razem będzie lepiej. Pozdrawiam administracje.
-
- Z problemem nagród się zgadzam, jednak co do przebiegu wydarzenia i rozwiązania zdecydowanie nie. Proponowany przez ciebie sposób spowodowałby że pierwsze miejsca zajęłaby pewna ograniczona grupa osób i ograniczyłoby to dostępność i możliwość zdobycia wysokiego miejsca przez przeciętnego gracza. Właśnie taki sposób organizacji eventu umożliwia każdemu ukończenie go na równych szansach. Jeśli chodzi o czytanie dialogów i wczucie się w fabułę to zależy od podejścia, ja zakończyłem event jako 5, a czytałem i analizowałem wszystkie dialogi, aby wiedzieć jaki jest temat wątku fabularnego.
- Podpowiedzi nie były jednoznaczne, jednak popatrz że większości zrobienie całej fabuły zajęło 1,5h-2h. Gdy po ukończeniu fabuły pomagałem innemu graczowi zrobić całe zadnie od początku zrobiliśmy je w około 30 minut. Więc zakładam, że z podpowiedziami zajęłoby to podobny czas co chyba mija się z celem bo nie robi się takiego eventu żeby jego rozwiązanie trwało tylko 30 minut. To trochę tak jakbyś chciał podpowiedzi przy zbieraniu dyni, które jedni zbierali kilkanaście godzin a inni kilka.
- Zgadzam się w 100%