Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
Zwiń
Logo forum
  1. Start
  2. Skargi na graczy
  3. Regulamin działu i wzór skargi

Regulamin działu i wzór skargi

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Skargi na graczy
2 Posty 2 Uczestników 747 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • XeNX Niedostępny
    XeNX Niedostępny
    XeN Administrator RCON
    napisał ostatnio edytowany przez XeN
    #1

    Play Your Life V2


    Wzór tematu


    Tytuł:

    Skarga na [nick oskarzonego]
    

    Wzór zawartości tematu:

    Data i godzina zdarzenia:
    Nick: 
    Nick oskarżonej osoby:
    Mój serial: < Aby sprawdzić swój serial, włącz MTA, wciśnij klawisz F8 i wpisz komendę: serial >
    Opis:
    Dowody w postaci logów lub screenshotów:
    

    Zasady działu:


    1. W jednym wątku może znaleźć się tylko jedna skarga. Nie dopisujemy w wątku "to ja dołącze się do skargi na tego gracza" - w takich sytuacjach zakładamy kolejny wątek.

    2. Wątki obowiązkowo muszą zawierać: dokładny nick na serwerze, serial oraz datę zdarzenia.

    3. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy odstępstwa od ww. reguł.

    4. Dowody w postaci zrzutów ekranu i nagrań wideo nie mogą być edytowane i manipulowane na korzyść którejkolwiek ze stron oraz powinny ukazywać pełen obraz sytuacji. Administracja nie będzie brała pod uwagę screenshot’ów, na których widoczny jest np. tylko wycinek czatu, lub nagrań, które zostały przycięte jedynie do momentu zdarzenia.

    5. Screeny wrzucamy jako obraz na forum lub dowolny hosting plików

    6. Skargi zazwyczaj otrzymują odpowiedź w terminie do 7 dni. W zależności od ilości, rodzaju skarg/i, termin ten może ulec wydłużeniu

    7. Nie składamy skarg za za uszkodzenie pojazdu, chyba że było to faktyczne destruction derby. Takie rzeczy należy zgłaszać poprzez komendę /raport na serwerze.

    8. W skargach może się wypowiadać tylko oskarżony, osoba składająca skargę oraz osoby które mogą być powiązane ze sprawą.

    9. Refreshowanie / Odswiezanie skargi w celu wybicia jej na pierwsza strone jest rownoznaczne z opoznieniem sprawdzania tej skargi lub natychmiastowym zamknieciem jej za zlamanie regulaminu dzialu.

    10. Nie rozpatrujemy skarg za błędne przelewy! Każdy przelew powyżej 100€ wymaga potwierdzeń i dokładnego czytania komunikatów i na graczu leży obowiązek weryfikacji przelewu. Kwoty poniżej 100€ nie wymagają potwierdzeń, ale są to na tyle małe kwoty, że nie jesteśmy w stanie rozpatrywać za nie skarg. Wszystkie skargi o błędny przelew będą odrzucane.

    11. W przypadku oszustwa finansowego, w większości przypadków, zwrot egzekwowany będzie w momencie gdy oskarżony gracz napisze apelacje od kary.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    2
    • XeNX XeN przypiął ten temat dnia
    • XeNX XeN zablokował ten temat dnia
    • DitruD Niedostępny
      DitruD Niedostępny
      Ditru
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2

      Zaktualizowano punkt 4 - doprecyzowanie warunków kwalifikowania się nagrania lub screenshot’a jako dowód w skardze.

      Punkt przed edycją:

      1. Screenshot (zrzut ekranu) nie może być edytowany, takie skargi, będą automatycznie odrzucane i umieszczane w koszu.

      Punkt aktualnie:

      1. Dowody w postaci zrzutów ekranu i nagrań wideo nie mogą być edytowane i manipulowane na korzyść którejkolwiek ze stron oraz powinny ukazywać pełen obraz sytuacji. Administracja nie będzie brała pod uwagę screenshot’ów, na których widoczny jest np. tylko wycinek czatu, lub nagrań, które zostały przycięte jedynie do momentu zdarzenia.
      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      1

      • Zaloguj się

      • Nie masz konta? Zarejestruj się

      • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
      • Pierwszy post
        Ostatni post
      0
      • Kategorie
      • Ostatnie
      • Tagi
      • Popularne
      • Użytkownicy
      • Grupy