Model bagażnika BENSON
-
Witam,
Ciekawą możliwością rozwinięcia RP byłoby wykorzystanie bensona i jego paki do której można wejść natomiast bagażnik przenika więc z łatwością można z tej paki wypaść.
Gdyby zabezpieczyć to i dodać tam model utrudniający przenikanie, można pokusić się o wszelakie RP typu przemyt ludzi bądź towaru.
Zapraszam do dyskusji
-
Świetnie urozmaici to RP, jestem na tak!
-
Świetna propozycja! Jestem jak najbardziej ZA urozmaicaniem RP.
-
Zastanawiam się na ile sam model by zdał tutaj egzamin. Dla przykładu mogę podać wszelkie modele Andromedy, cargoboba itd., do których środka da się wejść - na pewno każdy je zna i na pewno dobrze wie, że pomimo zamkniętych drzwi i tak prędzej czy później się z nich wypada. Tutaj myślę byłoby tak samo.
Wiec moim zdaniem trzeba wymyślić inny sposób. Nie znam się do końca na skryptach, ale wiem, że jest jakaś opcja aby "przykleić" postać do pojazdu - myślę, że jak już to trzeba iść w tym kierunku.
-
@Ditru Dobrze mówisz. Jedynie przyklejanie ograniczone tylko do bensona/ innych aut z możliwością wejścia do środka i łodzi. W podmiance nie da się zrobić ruchomych kolizji, czy dać ich na wariant niestety. Nawet jeśli by się udało zrobić kolizje aby zapobiec wypadnięciu to poprzez lagi mogą dziać się cyrki typu ktoś dostaje freeza na pół sekundy i nagle pojawia sie w drzwiach co zatrzymuje bensona i go uszkadza- czyli nadal najlepszą opcją jest każdemu znany z freeroamów "glue".
-
Ale tak powiem, że co jeździłem z ludźmi na pace to bardzo rzadko wypadali
-
Wstępnie akceptuję propozycję, lecz jej los zostanie jeszcze przedyskutowany za jakiś czas wewnątrz administracji.
-
-
-
Z uwagi na zmianę sposobu akceptowania propozycji, poprzez dodanie reguły: