@Desmond Przepraszamy za tak długi okres oczekiwania na rozwiązanie skargi, lecz były inne tematy, a każdej sprawie staramy się przyjrzeć dokładnie, decyzje podejmujemy również wspólnie w naszym gronie. Przechodząc do sedna sprawy, moderator reagował na raporty bo takie ma zadanie, nie wnikam już czy były one słuszne, czy nie, wiemy doskonale jak to wygląda wśród graczy i tutaj nie ma co się rozpisywać na ten temat. Co do wytycznych, no to zgodzę się tutaj z tym co napisał @szafka_nocna , ponieważ nie przedyskutowaliśmy dokładnie tematu i były osoby które różnie reagowały na takie sytuacje. Wątek ten był poruszony dzisiaj rano na naszym discordzie, omówiliśmy również też skargę. Cieszę się, że doszliśmy do porozumienia i nikt nikomu nie ma nic za złe, mam nadzieję, że podobne sytuacje nie będą miały już miejsca. Skargę uważam za rozwiązana, więc temat zamykam.
Życzę wszystkim czytającym miłego wieczoru.