Dłuższa propozycja dotycząca rozwinięcia prac
-
Trochę na temat rozwinięcia prac dorywczych pisałem już tu : https://forum.pylife-rpg.pl/topic/2294/modernizacja-obecnych-prac . Jednak zauważyłem, że podobne propozycje już zostały zaproponowane i były odrzucane, dlatego tutaj rozpiszę się dokładniej na temat w jaki sposób rozwinąć prace dorywcze.
-
PizzaBoy: Praca teraz by polegała na tym, żeby przed dostarczeniem pizzy trzeba było ją wyjąć z pojazdu za pomocą trybu interaktywnego i byłaby animacja noszenia pudełka od pizzy. Praca miałaby 4 poziomy. 1 poziom działałby tak jak aktualnie jest na serwerze. W drugim poziomie otrzymalibyśmy auto z ograniczeniem do 90 km/h , ale za to pojawiłyby się dostarczenia dalsze zahaczające o pobliskie wsi i te zlecenia byłyby lepiej płatne. Na 3 poziomie moglibyśmy wykonywać dostarczenia pizz własnym autem po zamontowaniu u tunera GPS. Wtedy też na mapie widzielibyśmy wszystkie oznaczenia, gdzie mamy zawieźć pizze, niż tylko jedno oznaczenie. Aby uniknąć sytuacji, że ktoś dostarcza pizze np. infernusem to możliwość zamontowania gps byłaby tylko u poszczególnych aut. Na poziomie 4 zaczęłyby się pojawiać zlecenia czasowe, a "napiwek" byłby zależny od tego jak szybko dowieziemy pizze. W takiej sytuacji na każdym poziomie byłyby zwiększone zarobki, a zarobki na 4 poziomie byłyby bliskie do tego co ma aktualnie taxi. W celu uzyskania kolejnego poziomu potrzebne byłoby dowiezienie danej ilości pizz, np. Lvl 2 - 5000 rozwiezień, 3 lvl - 10 tysięcy, 4 lvl - 15 tysięcy (Nad ilością rozwiezionych pizz można jeszcze pomyśleć)
-
Nurek N2: Modernizacja pracy wymagałaby tego, by zamiast przepływać przez czerwony okrąg w celu wyłowienia auta, trzeba byłoby za pomocą trybu interakcji zaczepiać balony o opony/zawieszenie). Praca ta mogłaby mieć 2 poziomy. Na pierwszym poziomie wyławianie aut, na drugim poziomie wyławianie kontenerów. Przy kontenerach trzeba by było za pomocą interakcji zaczepiać balony o krawędzie kontenera, a zarobek byłby większy jeśli by się zdarzył kontener z wyjątkową zawartością.
-
Kierowca śmieciarki: Początkową zmianą byłoby wprowadzenie trybu kooperacji. Praca zmieniłaby się pod tym względem, że teraz trzeba by było podejść do śmietnika i za pomocą trybu interakcji załadować do śmieciarki. Każda śmieciarka miałaby dany limit wagi śmieci. Praca by posiadała 2 poziomy. Na pierwszym poziomie byłyby kursy do innych miast i można byłoby tylko ładować dany typ śmieci. Na drugim poziomie natomiast, można by było ładować każdy typ śmieci do śmieciarki, a kursy byłyby tylko w mieście, w którym się znajdujemy.
-
Powrót pracy na tartaku. Praca polegałaby na podniesieniu piły i ścinaniu drzew. Zebrane kłody trzeba by było chować do auta/ekwipunku i następnie zawozić do skupu. Praca by miała dwa poziomy. Na drugim poziomie kłody ważyłyby mniej, a cena byłaby lepsza.
-
Powrót pracy na farmie miałaby podobne działanie co do pracy na tartaku z tą różnicą, że zbierałoby się warzywa z pola, a na drugim poziomie byłoby więcej bardziej opłacalnych warzyw do zebrania.
-
Praca złodzieja zmieniłaby się pod tym względem, że byłyby dwa poziomy. Pojazd złodzieja posiadałby dany udźwig. Na drugim poziomie fanty miałyby lepszą cenę oraz mniejszą wagę. Funkcjonowanie pracy zmieniłoby się pod tym względem, że po wejściu do domu/mieszkania ofiary trzeba by było uruchomić tryb interakcji i podświetliłyby się przedmioty do kradzieży, które potem można by było zebrać i przenieść do pojazdu.
Pozdrawiam i liczę na odzew.
-
-
w sumie praca pizdaboya prywatnym autem była by fajna
-
Praca pizzaboya i złodzieja faktycznie potrzebuje rozwinięcia, ponieważ są bardzo rzadko używane. Myślę, że rozwinięcie ich przyniosłoby dobry rezultat - a szczególnie podoba mi się dodanie elementu interakcji na pracy złodzieja. Rozwiniecie śmieciarek też byłoby fajne, może nie jako co-op, ale nadal. Myślę, że byłby to dobry kierunek, aby zadbać o te niszowe prace i
Tak jak pisałem w poprzedniej propozycji, tartak i farma są już zaakceptowane. Natomiast praca nurka nie potrzebuje na ten moment modernizacji, ponieważ jest jedną z nielicznych prac, która posiada więcej niż 1 poziom. Dlatego te elementy z góry odrzucam.
-
-
-
Propozycja została przedyskutowana w szeregach administracji i uzyskała wymagane poparcia do pozostania w propozycjach zaakceptowanych. W głosowaniu udział wzięło 17 uprawnionych osób, a próg ustalono na 47%. Propozycja uzyskała poparcie 76% głosujących, tym samym pozostaje ona w propozycjach zaakceptowanych.