Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
Zwiń
Logo forum
  1. Start
  2. Propozycje
  3. Regulamin działu

Regulamin działu

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Propozycje
5 Posty 1 Uczestników 213 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • DitruD Niedostępny
    DitruD Niedostępny
    Ditru
    napisał ostatnio edytowany przez XeN
    #1

    Play Your Life V2


    1. Zakazuje się tworzenia wątków o podobnej tematyce do istniejących już tematów - w takim przypadku propozycje będą automatycznie odrzucane.

    2. Nakazuje się, aby nazwa wątku była zwięzła, ale by jednocześnie w w skrócie opisywała zawartość propozycji.

    3. Tematy, które po tygodniu od utworzenia będą miały ujemną ilość głosów, będą automatycznie odrzucane.

    4. Nakazuje się, aby propozycje były możliwie najbardziej treściwe. Mile widziane są zdjęcia, wizualizacje czy przykłady.

    5. Dział ten nie służy za off-topic - zabrania się umieszczania odpowiedzi, które nie nawiązują do tematu.

    6. Zaakceptowanie propozycji nie oznacza, że znajdzie się ona na serwerze - oznacza to, że przeszła pierwszą weryfikację i kwestia jej realizacji pozostaje w geście administracji serwera.

    7. Zabrania się pisania ponownie propozycji, która została już odrzucona.

    8. Zakazuje się pisania wątków, które zawierają więcej niż jedną propozycję. W tym celu tworzymy oddzielny temat dla każdej z nich.

    9. Propozycje piszemy tylko i wyłącznie w głównym forum działu. Decyzję o przeniesieniu jej do odrzuconych/zaakceptowanych podejmuje administracja.

    10. Propozycje dotyczące grup i frakcji muszą w pierwszej kolejności zostać pozytywnie zaakceptowane przez ich aktualny zarząd, a dopiero potem zostają one rozpatrywane przez administracje.

    11. Propozycje rozpatrywane są na spotkaniach wewnątrz administracji gdzie przeprowadzane jest głosowanie, którego celem jest wyłonienie najlepszych tematów. Warunkiem akceptacji propozycji, poza zgodnością z regulaminem, jest uzyskanie minimum 75% możliwych głosów na spotkaniu, na którym frekwencja wyniosła przynajmniej 50% całkowitej ilości członków administracji w dniu głosowania.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • DitruD Niedostępny
      DitruD Niedostępny
      Ditru
      napisał ostatnio edytowany przez Ditru
      #2

      Aktualizacja 26.10.2023

      Dodano punkt nr. 10 - Obowiązuje zakaz pisania propozycji o zmianach w grupach i frakcjach. Dyskusję odnośnie takich zmian prowadzone są pomiędzy administracją a liderami zgrupowań."

      Zasada zaczyna obowiązywać natychmiastowo i nie dotyczy istniejących już propozycji.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • DitruD Niedostępny
        DitruD Niedostępny
        Ditru
        napisał ostatnio edytowany przez
        #3

        Aktualizacja 19.11.2023

        Dodano punkt nr. 11 - Propozycje rozpatrywane są na spotkaniach wewnątrz administracji gdzie przeprowadzane jest głosowanie, którego celem jest wyłonienie najlepszych tematów. Warunkiem akceptacji propozycji, poza zgodnością z regulaminem, jest uzyskanie minimum 50% możliwych głosów na spotkaniu, na którym frekwencja wyniosła przynajmniej 50% całkowitej ilości członków administracji w dniu głosowania.

        Zasada zaczyna obowiązywać natychmiastowo i tyczy się wszystkich propozycji, za wyjątkiem tych, które zostały poddane już głosowaniu lub zostały przedtem odrzucone.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        1
        • DitruD Niedostępny
          DitruD Niedostępny
          Ditru
          napisał ostatnio edytowany przez Ditru
          #4

          Aktualizacja 13.12.2023

          Punkt nr. 10 został zmodyfikowany na: Propozycje dotyczące grup i frakcji muszą w pierwszej kolejności zostać pozytywnie zaakceptowane przez ich aktualny zarząd, a dopiero potem zostają one rozpatrywane przez administracje.

          Zasada zaczyna obowiązywać natychmiastowo i nie ma wpływu na istniejące już propozycje.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • DitruD Niedostępny
            DitruD Niedostępny
            Ditru
            napisał ostatnio edytowany przez Ditru
            #5

            Aktualizacja 20.12.2023

            Punkt nr. 11 został zmodyfikowany na: Propozycje rozpatrywane są na spotkaniach wewnątrz administracji gdzie przeprowadzane jest głosowanie, którego celem jest wyłonienie najlepszych tematów. Warunkiem akceptacji propozycji, poza zgodnością z regulaminem, jest uzyskanie minimum 75% możliwych głosów na spotkaniu, na którym frekwencja wyniosła przynajmniej 50% całkowitej ilości członków administracji w dniu głosowania.

            Zasada zaczyna obowiązywać natychmiastowo i nie ma wpływu na istniejące już propozycje.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            2
            Odpowiedz
            • Odpowiedz, zakładając nowy temat
            Zaloguj się, aby odpowiedzieć
            • Najpierw najstarsze
            • Najpierw najnowsze
            • Najwięcej głosów


            • Zaloguj się

            • Nie masz konta? Zarejestruj się

            • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
            • Pierwszy post
              Ostatni post
            0
            • Kategorie
            • Ostatnie
            • Tagi
            • Popularne
            • Użytkownicy
            • Grupy