🚛 Sugestie oraz Propozycje dotyczące pracy kierowcy ciężarówki. 🚛
-
[center]___________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________[/center]
Drodzy gracze,
Wychodzimy do Was z inicjatywą pomocy w udoskonalaniu naszej najnowszej pracy, która miała okazję pojawić się na serwerze w dniu 14 maja 2023r.
Czytając Wasze liczne wiadomości na serwerze Discord z odczuciami jak i sugestiami, zakładamy temat zbiorczy w którym chcielibyśmy zebrać od Was w jednym miejscu jak największy feedback co do działania pracy jak i również Wasze propozycje w jaki sposób moglibyśmy ją urozmaicić aby grało Wam się jeszcze lepiej.
Bardzo prosimy abyście w odpowiedziach poniżej wstawiali w punktach co Wam się podoba, co nie i co według Was mogłoby zmienić pracę na lepsze.
Liczymy na duże zainteresowanie z Waszej strony w chęć pomocy i rozwoju serwera.[right]Czekamy na Wasze propozycje i życzymy miłej gry![/right]
-
-
moim zdaniem, jakby już miał być jakiś "lvl2" to zamiast 1500 paczek na kurierze, powinien ten 2lvl mieć wymagania np. 300 kursów na tirze bo to troche bez sensu, to dwie oddzielnie prace, druga sugestia to zwiększenie vmaxu widlaka na wstecznym do chociaż 5km/h bo to tragedia
-
• Zwiększyć vmax na wstecznym
• Dodać stan uszkodzenia towaru
• Jeżeli uszkodzimy bardzo mocno towar, to nie anuluje nam kursu tylko dostaniemy mniejsze wynagrodzenie
• Od iluś kursów wprowadzić coś bardziej nielegalnego do przewozu -
Ogólnie pracka jest fajna, tylko przydałaby się gdzieś informacja dla nowych kierowców że trzeba zaparkować tyłem.
-Zwiększyć v-max na wstecznym w wózku widłowym bo idzie zasnąć, pieszo już byłoby szybciej.
-Może dodać kolejne miejsce do rozpoczęcia pracy, np Doki SF? Byłoby ciekawiej, i przynajmniej urozmaicenie.
-Dodać tak jak na taxo - superkurs, wiadomo dość rzadki ale zawsze to coś, bo czasami potrafi wylosować odległy kurs za grosze a tak to przynajmniej mordka się ucieszy.
-Dodanie parkingu na tirkach, przydałby się, bo teraz potrafi być kongo (ku uciesze SM)
-Może jakiś 2 lvl? Najlepiej od ilości kursów, tak jak wyżej ktoś napisał 250/300, ewentualnie od ilości przejechanych kilometrów, załóżmy 2000km. To już ustalicie między sobą.
No i ogólnie uszkodzenia towaru, tak jak @Fezzi napisał. -
Według mnie praca jest ciekawa, przyjemna. Zmieniłbym system uszkodzenia naczepy. Zamiast anulowania kursu wolałbym dostać mniejsze wynagrodzenie - nie raz miałem sytuację gdzie przy cofaniu do punktu oddania, walnąłem w lampę i to anulowało mi cały kurs. Kolejna rzecz to poziomy w tej pracy. Praca jest bardzo podobna do kuriera więc z chęcią zobaczyłbym tutaj możliwość progresu w rodzaju poziomów - więcej kursów, większy poziom. I tak jak koledzy wyżej, lvl 2 nie powinien być od iluś paczek na kurierze, tylko od kursów na tirze.
-
Dodanie kreseczki na miejscu do parkowania, która wskazywałaby kierunek w jakim ma stać ciężarówka z naczepą. Tak jak np. w ETS'ie.
-
Witam moim zdaniem to trzeba dopracować prace ciężarówek, nie spałniąca się naczepa, poprawić vmax na wstecznym biegu na tym wuzku, dodać 2lvl najlepiej. 2 moim pomysłem to jest zmienić ten (przestażały) HUD i ten stary GPS na jakiś nowy autorski (nie z Neta). Trzecim pomysłem to jest (odżywienie) pracy w rafineri np 100e za punkt. 4 pomysłem to biznesy n.p Biznes Stacji Benzynowych. 5 pomysł to dodać wyścigi za kasę n.p Przechechać Mound Chiliad (z dołu do góry i z dołu do góry w odpowiednim czasie, za odpowiednią i racjonalną ilość gotówki) tyle ode mnie pomysłów na chwile obecną
-
@SzamponikPL to miały być propozycje odnośnie nowej pracy a nie całego serwera matole xD
-
@SzamponikPL A co to ma wspólnego z pracą ciężarówek?
-
• Od iluś kursów wprowadzić coś bardziej nielegalnego do przewozu, wiadomo będzie to bardziej płatne, ale bardziej ryzykowne że względu na to, że.powodzmy oddział wdpg w smsa będzie mógł cię zatrzymać i sprawdzić ładunek i jak nielegalny to cyk mandacik
-
Zaczynając od zarobków na godzine to aktualne zarobki nie są warte tych wymagań (Pomijając fakt że same wymagania nie działają na ten moment), np na takie L2 wymagane jest 8h na L1 a zarobek jest bardzo zbliżony do siebie, idziemy dalej podobno zarobki na N2 są lepsze od L2 a wymagania to tylko 10h na N1 i wracając do kierowcy ciężarówki, wymagania to 100h lub 1500 paczek, 100 godzin to dużo czasu, a 1500 paczek to ok 37h pracy na dostawczaku do którego na samym początku gry nie mamy dostępu ponieważ wymagany jest własny pojazd który trzeba kupić/wypożyczyć lub znaleźć organizacje która posiada takie pojazdy
Tutaj poniżej lista rzeczy które mogły by być dodane/zmienione
-
Skoro już zdecydowne zostało że z podnoszenia wideł nie bedzie konieczne do załadunku to dlaczego by tak nie zedytować modelu i wyrównać poziomu podłogi z wysokością naczepy nikt nie będzie musiał się irytować z przewróceniem wózka na bok a to kwestia czasu nim ktoś tak zrobi
-
Dodanie bardziej wartościowych kursów po przez dodanie kursu z limitem czasowym na dostawe lub delikatny ładunek który aby się nie uszkodził musieli byśmy ogarniczyc prędkość do np 60km/h lub nawet kombinacje obu dla jeszcze lepszego zysku ale takie kursy by musiały działać coś jak super punkt na taxo
-
Zwiększenie prędkości cieżarowki do 100km/h
-
Zwiekszenie prędkości wózków widłowych na wstecznym
-
Poprawić sortowanie kursów w rynku zleceń bo czasami jakiś randomowy kurs wyświetla się w nieprawidłowym miejscu
-
Dodać do HUD wytrzymałość naczepy
-
Zwiększyć wytrzymałość naczepy ponieważ nawet lekkie otarcie o ściane anuluje kurs albo zamiast anulowania kursu zrobić zmniejszanie wartości ładunku wraz z uszkodzeniami
-
-
Praca spoko zawsze to coś nowego.
Żeby propozycje się nie powielały, od siebie mogę dodać propozycję wprowadzenia tachografu, z pewnym limitem czasowym. Przy czym policja mogłaby kontrolować, i ewentualnie nakładać na gracza mandat, który jeździłby na okrągło (z przekroczonym limitem czasowym).
-
Propozycje:
-Naprawienie jazdy wózkiem widłowym na wstecznym (troche szybciej) bo jest tragedia.
-Dostosować zarobki do odległosci i minimalnie zwiększyć
-Dodać nielegalne transporty narkotyki/bron itd
-Dodać drugi poziom pracy na którym zarobki by były wiekszę lub kilka poziomow.
-Niedługo dodać wymagania na prace i na nastepne poziomy.
-Jak zostaną dodane nielegalne transporty dodać takie cos że SAPD może sprawdzać co gracz przewozi.
-Zrobić wskaznik z % uszkodzen ładunku/pojazdu i tak ze im mniej % tym mniej kaski. A nie ze ktoś taranuje i automat kończy prace.A tak to narazie wszystko git
-
Propozycja ode mnie: zmienić handling ciężarówki, mianowicie zwiekszyć kąt skrętu, naczepa szybko się łamie, a tir za słabo skręca.
-
Praca moim zdaniem jest przyjemnie zaprojektowana, jest to dość intuicyjne rozwiązanie moim zdaniem, aczkolwiek jestem za tym aby osoby ze wbitymi 1500 paczkami na kurierce powinny mieć jakiekolwiek bonusy, skoro nie ma 3 lvl kurierki.
-
- Zostawiłbym wymagania 100h albo chociaż 80h na prace usuwając wymagania z kurierem bo te dwie prace się nie łączą, praca dla ludzi -100/80h może być zbyt op przy takich zarobkach, każdy do tychczas musiał się namęczyć trochę żeby zarobić na swoje pierwsze lepsze auto wiec zostawiłbym to tak jak opisałem wyżej
- dodanie poziomy tirowca
- dodanie paska uszkodzenia pojazdu
- zwiekszyc prędkość wstecznego
-
Można by zmienić z panelu na randomowe zlecenia tak jak na L1 czy L2 itd.. ( sugestia ale obecny system jest również dobry )
Zwiększyć v-max na widlakach
Zmienić anulowanie kursu po uszkodzeniu na % po wynagrodzeniu -
@Ditru napisał w Sugestie oraz Propozycje dotyczące pracy kierowcy ciężarówki. :
Dodanie kreseczki na miejscu do parkowania, która wskazywałaby kierunek w jakim ma stać ciężarówka z naczepą. Tak jak np. w ETS'ie.
Tak to bardzo dobry pomysł oby to zostało dodane jestem jak najbardziej na TAK
-
Użycie reszty naczep z repertuaru gta.
Aktualnie każdy ładunek jest wożony chłodnią xd -
Proponuje dodać cb-radio do pracy na tirach, cysternach (taxi?, kurier?). Czat działający podobnie do atc lecz jedynie dla kierowców.