Naprawa MK w Golfie
-
Potwierdzam, problem nadal występuje. Przypuszczam, że mental @gtkvba już ostro ucierpiał przez ciągłe powracanie tego tematu i ogląda się przez ramie widząc wszędzie tego golfa, ale wypada już go naprawić raz a dobrze ew. usunąć z gry całkowicie i posypać ziorkiem właścicielom.
-
Ponawiam,
Jeśli MK'i w Golfach w dalszym ciągu mają nie spełniać swojego zadania a jedynie element wizualny w panelu na tune to poproszę o zwrot pełnych kosztów ich zamontowania. Przełożę je sobie do Sentinela, ponieważ trwa to dość długo. Kupiłem coś z czego nie mogę korzystać z winy serwera.
Nie wyobrażam sobie sytuacji w której możecie napisać, że mogę to sobie zdemontować, ponieważ będę stratny nie ze swojej winy. -
Posiadam ten sam problem, również nie działają mi dobrze ustawione mki. Prosiłbym o zwrot kosztów jeśli problem nie ulegnie naprawie
-
Postaram się w miarę możliwości przyspieszyć naprawę tego problemu, myślę, że nie ma potrzeby zwracania gotówki, gdyż RCON'i powinni sobie z tym poradzić bez problemu. Dziękujemy za cierpliwość!
-
Hej, sprawdzałem przed chwilą i mki w pełni działają w golfie (więc działały równiez 10 dni temu). Kwestia tego, ze tuning nie wczytuje w interfejsie graficznym aktualnego tuningu przez co moglo to cie wprowadzić w błąd (tak jest w każdym pojeździe) - natomiast w tekscie na przeciwko pojazdu po modyfikacji układu mk powinno pare rzeczy się zmienić w tym prędkość maksymalna pojazdu (która po odpowiednim ustawieniu powinna wynosić przy mk23 - 181km/h). Jeśli pojazd dotyczy tylko twojego pojazdu podaj jego ID.
-
-
@gtkvba napisał w Naprawa MK w Golfie:
Hej, sprawdzałem przed chwilą i mki w pełni działają w golfie (więc działały równiez 10 dni temu). Kwestia tego, ze tuning nie wczytuje w interfejsie graficznym aktualnego tuningu przez co moglo to cie wprowadzić w błąd (tak jest w każdym pojeździe) - natomiast w tekscie na przeciwko pojazdu po modyfikacji układu mk powinno pare rzeczy się zmienić w tym prędkość maksymalna pojazdu (która po odpowiednim ustawieniu powinna wynosić przy mk23 - 181km/h). Jeśli pojazd dotyczy tylko twojego pojazdu podaj jego ID.
@Vertan napisał w Naprawa MK w Golfie:
@JBoy @Desmond @qbi Dajcie znać jak się miewa sytuacja, wczoraj wszystko działało jak należy.
MK sprawdzę wieczorkiem, aktualnie jest nowy problem. Znikające off-roady.
https://i.imgur.com/O8gQ3yP.mp4
Edit: MK'i dalej zbugowane, ID Golfa 6737, nagranie na DC bo na imgura za długie.
-
-
Na przykład codziennie wbijam na serwer i moje felgi w Golfie inaczej wyglądają.. co też jest śmieszne, bo wygląda to gorzej i nie takiego Golfa sobie zrobiłem. Co do tematu ustawienia MKi w Golfie to na tą chwilę również nie działa..
-
@JBoy podaj proszę ID pojazdu.
-
-
@Vertan 6722, też dalej nie działa mk2. Dodatkowo co chwilę bugują się offroady i ich nie widze + jak wyjmuje pojazd z przecho to naglę tracę 3 opony
-
Handling czy Tuning tego pojazdu wraz z innymi "nowymi" pojazdami powinien dzialac poprawnie od 5:00 13.12.2023r. Jesli problemy będą nadal występować dajcie znać w temacie.
-
Problem został rozwiązany.
-
-